Jaarverslag 2022

Wanneer u over bovenstaande onderwerpen vragen heeft, kunt u deze via de website www.hv-weidelanden.nl aan ons stellen. Naast onze adviesrol aan huurders, overleggen we over alle belangrijke ontwikkelingen met de directie van GroenWest. We adviseren de corporatie bijvoorbeeld over het huurbeleid en het onderhoudsbeleid. In de wet is geregeld hoe we gevraagd als Huurdersvereniging mee kunnen praten over belangrijke beslissingen van GroenWest en over sommige onderwerpen mee kunnen beslissen.
De Huurdersvereniging is gelijkwaardige gesprekspartner in de prestatieafspraken tussen de Gemeenten en GroenWest.
Deze afspraken vinden in vijf gemeenten plaats: Woerden, Montfoort, Utrecht, De Ronde Venen en IJsselstein.

Jaarverslag 2022